Întrebări frecvente
Găsești totul aici
Condiţii de plată
-
Toate preţurile afişate lângă produse conţin taxa pe valoare adăugată la cota de 19%. Preţul cosmeticelor naturale şi costul de transport pot fi achitate şi cu cardul bancar. Dacă optezi pentru livrare cu plata ramburs, va trebui să achiţi contravaloarea produselor, taxa de transport şi taxa de administrare ramburs la primire, în numerar, curierului.
Imediat după achiziţie, vei primi informaţiile legate de achiziţie într-un e-mail care conţine numărul comenzii şi toate informaţiile importante.
Important: factura proformă transmisă automat pe adresa ta de e-mail, va conține exact acele produse ce se vor afla și în coletul tău. Dacă îți doreai un produs anume și acesta nu se află afișat pe factura ta proformă, atunci acesta nu se va afla nici în coletul tău.
Cât costă transportul?
-
Livrare exclusiv pe teritoriul României
În cazul plății online, cu cadrul
1. GRATUITĂ pentru comenzile a căror valoare depășește 180 LEI
- Livrarea se va face gratuit prin Curierat și va cuprinde și taxele pentru plata în avans.
- Livrările se fac în termen de max. 72 ore (în cazul unei modficări a acestui termen, te vom contacta telefonic)
2. GRATUITĂ pentru comenzile care conţin un set marcat/etichetat cu LIVRARE GRATUITĂ din cadrul anumitor seturi.
- Livrarea se va face gratuit prin Curierat și va cuprinde și taxele pentru plata în avans.
- Livrările se fac în termen de max. 72 ore (în cazul unei modficări a acestui termen, te vom contacta telefonic).
3. Livrare în Țară prin Curierat cu 11,90 LEI cu TVA inclus pentru comenzile având o valoare între 100 LEI și 179,90 LEI
- Taxele de curierat sunt fixe indiferent de greutatea coletului sau numărul produselor adăugate în coșul de cumpărături și va cuprinde și taxele pentru plata în avans și sunt valabile pentru orice localitate din România.
4. Livrare în Țară prin Curierat cu 14,90 LEI cu TVA inclus pentru comenzile având o valoare până în 99,90 LEI
- Taxele de curierat sunt fixe indiferent de greutatea coletului sau numărul produselor adăugate în coșul de cumpărături și va cuprinde și taxele pentru plata plata în avans și sunt valabile pentru orice localitate din România.
În caz de plată la livrare (ramburs), la valoarea prețurilor de mai sus se mai adaugă +5 LEI.
În unele situaţii când NU este posibilă livrarea coletului prin curierat vă vom face o ofertă telefonică cu livrare alternativă.
Livrările se fac numai pe teritoriul României.
Ce modalităţi de plată pot alege?
-
În prezent, poţi alege dintre următoarele modalităţi de plată, înainte de plasarea comenzii:
Plata ramburs
Dacă optezi pentru livrare cu plata ramburs, va trebui să achiţi contravaloarea produselor, taxa de transport şi taxa de administrare ramburs la primire, în numerar, Curierului.În caz de livrare cu plata ramburs, comenzile tale plasate până la ora 15 în zilele lucrătoare vor fi livrate în termen de 1 zile lucrătoare, cele plasate până la ora 15 vineri, vor fi livrate marţi în săptămâna următoare, iar cele plasate la sfârşit de săptămână vor fi livrate marți, cel târziu miercuri, în săptămâna următoare.
Plata cu card bancar/card de credit
În caz de plată cu card bancar, de pe pagina cu casa vei fi redirecţionată la pagina payu unde va fi efectuată plata. Dacă plata s-a efectuat cu succes, vei fi redirecţionată înapoi pe pagina noastră. Dacă plata nu s-a efectuat cu succes, vei fi redirecţionată pe pagina noastră şi poţi încerca din nou să efectuezi plata sau poţi solicita ajutor de la serviciul de clienţi.- Dacă plata intră până la ora 15:00 în zilele lucrătoare, vei primi coletul în 1 zile lucrătoare.
- Dacă plata intră după ora 15:01 în zilele lucrătoare, putem expedia coletul în depozitul serviciului de curierat doar în a doua zi lucrătoare, iar tu îl vei primi în termen de 2 zile lucrătoare calculate din acel moment.
- Dacă plata intră până la ora 15:00 vineri, coletul va fi livrat în ziua de luni a săptămânii următoare.
- Dacă plata intră la sfârşit de săptămână, coletul va fi livrat în ziua de marți a săptămânii viitoare.
Carduri de credit acceptate:
Unde trimit înapoi produsul(ele)?
-
Te rugăm să returnezi produsul (produsele) la următoarea adresă:
Denumire persoană juridică (Destinatar):
S.C. Giganet Line S.R.L.
Adresă livrare:
Str. Bethlen Gábor, nr. 2, Loc. Odorheiu Secuiesc, Jud. Harghita, Cod: 535600, România
Garanție 100% pentru fiecare Mannă
-
Suntem încrezători că produsele noastre te vor mulțumi, astfel, îți oferim 100% garanția returnării banilor pentru fiecare Mannă în parte.
Dacă dintr-un motiv oarecare nu vei fi complet mulțumită de produsul Manna comandat, returnează-ne ceea ce a mai rămas din acesta (cel puțin 30% din cantitatea inițial-oficială), în termen de 30 de zile de la data intrării în posesia coletului (conform codului de AWB din baza oficială de date a firmei de curierat), introducând în pachet o copie după factura cu care a fost achiziționat produsul și, opțional, separat, pe o foaie de hârtie separată, codul de identificare al comenzii, format din 16 cifre. Alături de copia facturii specifică numărul contului bancar unde se dorește rambursarea contravalorii întregului preț de achiziție (fără taxe de retur: costul de transport-retur se suportă de către client). Atenție: nu lucrăm cu Poșta Română, aceasta nelivrând colete la adresă. Te rugăm în mod expres să utilizezi numai o firmă de curierat cunoscută/preferată. Totodată, nu ne asumăm responsabilitatea Pentru coletele neajunse la noi în caz de retur.
Așadar, noi ne asumăm riscul, iar astfel tu te poți bucura liniștită și fără griji, de răsfățul vegan, natural, oferit de produsele noastre cosmetice.
Important: Din raţiuni contabile
- Dacă achiziționezi un set/pachet (de exemplu, dintre Soluții la pachet, Seturi de cadouri sau un Set de Crăciun etc.), atunci vei putea valida garanția numai pentru întregul set/pachet, nu doar pentru un anumit produs conținut în set.- Garanția de rambursare a banilor în termen de 30 de zile pentru produsele achiziţionate în cadrul unor oferte speciale, precum 3+1, transport gratuit, produse cadou cu limită de valoare, oferte speciale unice, etc. se acordă doar pentru returnarea tuturor produselor existente pe factură (inclusiv carnetul de vouchere, cadouri și mostre)
- Garanția de rambursare a banilor în termen de 30 de zile nu se acordă în cazul voucherelor/cardurilor cadou, însă îți poți retrage dorința de a le deține în termen de 14 zile de la data achiziționării, dacă nu s-a început utilizarea voucherului/cadrului cadou.
* Oferim garanția rambursării banilor doar pentru acele Manne care au fost achiziționate direct din magazinul online mannasapun.ro. În cazul în care produsele Manna au fost achiziționate din/prin alte surse, nu îți putem valida garanția. Îți mulțumim pentru înțelegere.
Coletul meu nu a sosit. Ce ar trebui să fac?
-
În primul rând, verificaţi statusul coletului dvs., folosind funcţia de urmărire colete a companiei GLS. Pentru a face acest lucru, introduceţi numărul coletului, pe care l-aţi obţinut de la expeditor – în cazul în care nu vi s-a comunicat, solicitaţi-l de la expeditor.
În al doilea rând, căutaţi înştiinţarea pe care v-o lasă curierul GLS, în cazul în care nu este nimeni la adresă la prima încercare de livrare.
Înştiintarea vă va informa unde este coletul dvs. – de exemplu, la un vecin sau într-un depozit GLS. Numărul coletului va fi de asemenea trecut pe înştiinţare, lucru care vă permite să folosiţi funcţia de urmărire colete. În cazul în care coletul dvs a fost expediat cu serviciul FlexDelivery, vi s-a trimis un e-mail de înştiinţare. Mesajul conţine informaţii despre statusul coletului dvs. şi un hyperlink către meniul Gestionare Livrare.
În cazul în care sistemul de urmărire colete nu vă ajută, puteţi lua legătura cu noi, folosind formularul de contact sau puteţi apela linia noastră pentru destinatari la numărul de telefon +40 269 501 900 (*Linie de telefonie fixă. Veţi plăti conform tarifului furnizorului dvs. de telefonie.).
Vom răspunde cu plăcere la întrebarea dvs. Numărul coletului ne este de ajutor, astfel că vă rugăm să vă informaţi cu privire la această referinţă.
Cât costă transportul?
-
Livrare exclusiv pe teritoriul României
În cazul plății online, cu cadrul
1. GRATUITĂ pentru comenzile a căror valoare depășește 180 LEI
- Livrarea se va face gratuit prin Curierat și va cuprinde și taxele pentru plata în avans.
- Livrările se fac în termen de max. 72 ore (în cazul unei modficări a acestui termen, te vom contacta telefonic)
2. GRATUITĂ pentru comenzile care conţin un set marcat/etichetat cu LIVRARE GRATUITĂ din cadrul anumitor seturi.
- Livrarea se va face gratuit prin Curierat și va cuprinde și taxele pentru plata în avans.
- Livrările se fac în termen de max. 72 ore (în cazul unei modficări a acestui termen, te vom contacta telefonic).
3. Livrare în Țară prin Curierat cu 11,90 LEI cu TVA inclus pentru comenzile având o valoare între 100 LEI și 179,90 LEI
- Taxele de curierat sunt fixe indiferent de greutatea coletului sau numărul produselor adăugate în coșul de cumpărături și va cuprinde și taxele pentru plata în avans și sunt valabile pentru orice localitate din România.
4. Livrare în Țară prin Curierat cu 14,90 LEI cu TVA inclus pentru comenzile având o valoare până în 99,90 LEI
- Taxele de curierat sunt fixe indiferent de greutatea coletului sau numărul produselor adăugate în coșul de cumpărături și va cuprinde și taxele pentru plata plata în avans și sunt valabile pentru orice localitate din România.
În caz de plată la livrare (ramburs), la valoarea prețurilor de mai sus se mai adaugă +5 LEI.
În unele situaţii când NU este posibilă livrarea coletului prin curierat vă vom face o ofertă telefonică cu livrare alternativă.
Cum să calculez în ce zi voi primi coletul?
- Dacă îţi finalizezi comanda până la ora 15:00 în zilele lucrătoare, vei primi coletul în 1 zile lucrătoare.
- Dacă plasezi comanda după ora 15:01 în zilele lucrătoare, putem expedia coletul în depozitul serviciului de curierat doar în a doua zi lucrătoare, iar tu îl vei primi în termen de 2 zile lucrătoare calculate din acel moment.
- Dacă ai finalizat comanda până la ora 15:00 vineri, coletul va fi livrat în ziua de luni a săptămânii următoare.
- Dacă plasezi comanda la sfârşit de săptămână, coletul va fi livrat în ziua de marți a săptămânii viitoare.
- Dacă plata intră până la ora 15:00 în zilele lucrătoare, vei primi coletul în 1 zile lucrătoare.
- Dacă plata intră după ora 15:01 în zilele lucrătoare,
- Dacă plata intră până la ora 15:00 vineri, coletul va fi livrat în ziua de marţi a săptămânii următoare.
- Dacă plata intră la sfârşit de săptămână, coletul va fi livrat în ziua de miercuri a săptămânii viitoare.
Dacă optezi pentru livrare cu plata ramburs:
Dacă optezi pentru livrare cu plata ramburs, va trebui să achiţi contravaloarea produselor, taxa de transport şi taxa de administrare ramburs la primire, în numerar, curierului.Dacă optezi pentru plata cu cardul bancar:
La ce oră se livrează coletul?
-
Coletul este livrat de curier la adresa de domiciliu sau la locul de muncă, de aceea recomandăm să indici o adresă de livrare la care poţi fi contactată în timpul zilei.
În mod normal, curierul efectuează livrările între orele 8.00 şi 17.00, dar te poţi înţelege cu el şi dacă are posibilitatea, te ajută.
Locuiesc în străinătate, pot efectua comenzi şi de aici?
-
Expediem colete doar pe teritoriul României.
Poţi comanda produsele noastre şi în următoarele ţări:
În Ungaria, poţi comanda produsele de pe site-ul nostru web www.mannaszappan.hu
În Germania şi Austria, poţi comanda produsele de pe site-ul nostru web www.mannaseife.de
În Anglia, poţi comanda produsele de pe site-ul nostru web www.mannasoap.uk
Dacă aleg un produs la care văd eticheta transport gratuit, trebuie să plătesc pentru transportul altor produse?
-
Dacă alegi un produs marcat cu eticheta transport gratuit, nu trebuie să plăteşti transportul nici pentru celelalte produse Manna, le expediem gratuit pe teritoriul României.
Cum aflu unde se află coletul meu în acest moment?
-
Prin intermediul funcţiei online de urmărire a coletelor, vă puteţi urmări coletul în orice moment. Vă rugăm să aveţi în vedere faptul că GLS foloseşte centre de distribuţie, astfel încât ruta de livrare poate să nu pară întotdeauna direct către dvs.
Pentru a vedea unde se află coletul dvs. în acest moment, trebuie doar să introduceţi numărul de colet.
Urmărire colete
În cazul în care sistemul de urmărire colete nu vă ajută, puteţi lua legătura cu noi, folosind formularul de contact sau puteţi apela linia noastră pentru destinatari la numărul de telefon +40 269 501 900 (*Linie de telefonie fixă. Veţi plăti conform tarifului furnizorului dvs. de telefonie.).
Ce opțiuni de plată am?
-
Comenzile plasate înainte de ora 15.00 vor fi livrate în 1 zile lucrătoare;
-
Comenzile plasate înainte de ora 15.00, în ziua de vineri, vor fi livrate săptămâna următoare, luni;
-
Comenzile plasate în weekend, sunt livrate săptămâna următoare, marţi.
La momentul actual poţi alege dintre următoarele modalităţi de plată:
Plata la livrare
Dacă alegi plata la livrare, vei plăti valoarea totală a comenzii și taxa de livrare în momentul livrării.
Dacă alegi plata la livare, termenele de livrare sunt după cum urmează:
Când primesc comanda?
-
Curierul poate livra pachetul acasă sau la locul de muncă, de aceea ar fi bine să furnizezi o adresă la care să te poată găsi în timpul zilei.
In mod normal, firma de curierat va livra pachetul între orele 8.00 – 17.00, dar există şi posibilitatea să vă puneţi de acord asupra unei ore. Contactează-i şi te vor ajuta, în măsura în care se poate.
Pot folosi/valorifica mai multe coduri de voucher/vouchere cadou la o singură achiziție?
-
Nu. La o achiziție poți utiliza doar un singur cod de voucher sau un voucher cadou.
Creme pentru riduri aveți?
-
Ca și cremă pentru ochi, îți recomandăm untul de shea organic din Ghana sau uleiul cosmetic din semințe de struguri, care, utilizate zilnic, în cantități mici, pot face minuni.
Totodată, am creat, special pentru tine și Crema cu acid hialuronic pentru zona ochilor, alături de Crema pentru față cu ulei de coacăze roșii și acid hialuronic.
Ce ar trebui să încerc pentru psoriazis?
-
Pentru pielea cu psoriazis, îți recomand săpunul din ulei de măsline extra virgin, care conține doar ulei de măsline extra virgin, fiind excepțional blând pentru piele.
Pentru pielea uscată, deshidratată, se recomandă untul de shea organic nerafinat din Ghana.
Ce să încerc pentru pielea cu probleme, predispusă la acnee, coșuri?
-
Pentru pielea probleme, îți recomandăm Săpunul cu camfor pentru curăţarea feţei, Săpunul COCO Ulei din arbore de ceai și Săpunul cu cărbune activ pentru curățarea feței. Pe lângă îngrijirea și curățarea zilnică a feței, măștile faciale precum Masca de faţă cu algină şi ceai alb sau Masca matifiantă hrănitoare cu argilă albastră pentru ten gras, reprezintă o soluție ideală pentru pielea ta.
Înainte de a utiliza măștile, asigură-te că încerci Săpunul COCO sare, pentru efectul său exfoliant.
Dacă îți dorești o Mannă cu adevărat specială pentru coșuri, atunci uleiul esențial din arbore de ceai devine alegerea perfectă pentru tine.
Pielea mea suferă de eczemă, ce aș putea încerca?
-
Îți recomand setul „Îngrijire delicată”. Cvartetul fără chimicale este alcătuit din două specialități de săpun catifelate, blânde, un unt de shea organic, nerafinat și un deodorant-cremă natural, inodor, în borcănel.
Pielea mea este grasă, ce să folosesc?
-
Pentru pielea grasă, încearcă selecția Manna din Setul pentru curăţarea tenului gras, pe care l-am conceput special pentru îngrijirea pielii cu probleme, din ingrediente 100% naturale.
Ce fel de săpun ar trebui să folosesc pentru spălarea feței?
-
Pentru spălarea feței, îți recomandăm Săpunul demachiant white satin, realizat din argilă albă, ce te vrăjește cu o spumă fantastică și o varietate de uleiuri hrănitoare și Săpunul COCO cu unt de shea, care te răsfață la un nivel de lux, dar și Săpunul cu cărbune activ pentru curățarea feței poate fi o alegere excelentă, perfectă.
Săpunul COCO sare sau Săpunul din lămâiță și Aloe vera pot deveni o alegere minunată pentru exfolierea pielii o dată sau de două ori pe săptămână.
Cum să folosesc bila de baie?
-
Dacă îți place să te afunzi într-o baie relaxantă, parfumată, hrănitoare, ce îți răsfață simțurile, atunci bilele de baie Manna sunt pentru tine, bucură-te aromele mirifice, destinde-te și reîncarcă-te. :) Nu numai pielea ta, ci și sufletul îți va aprecia grija.
Adaugă în apa de baie o bilă Manna, iar aceasta se va dizolva prin efervescenţă, umplându-ți cada și baia cu arome unice.
Pielea mea este uscată, ce să aleg?
-
Încearcă Setul îngrijire delicată, conceput special pentru îngrijirea tenului uscat și sensibil.
În plus, poți alege untul de shea organic din Ghana, care trebuie masat bine pe pielea umedă, în fiecare seară.
Cum poți devenu membru Club Manna?
Calitatea de membru al Clubului Manna necesită 75 de puncte de fidelitate adunate. Atunci când atingi acest prag, vei fi admisă în cercul de clienți fideli, unde poți beneficia de produse Manna exclusive, disponibile doar membrilor, precum și de alte facilități legate de un stil de viață natural și activ.
Ce este programul de loialitate al Clubului Manna?
Dorim să îți mulțumim pentru că ești o clientă Manna fidelă și activă, iar astfel. că am creat un sistem de loialitate. Datorită acestuia, poți beneficia și profita la maxim de reducerea acumulată, dar ți se vor extinde și ofertele speciale.
Îți poți gestiona reducerea în mai multe moduri, puteți obține Manne la prețuri incredibil de bune, ba chiar vei beneficia de oferte unice, create doar pentru Tine!
Cum funcționează programul de loialitate al Clubului Manna?
Obții puncte în urma fiecărei achiziții în parte. La sfârșitul achiziției, poți vizualiza numărul total de puncte din coș.
Calitatea de membru al Clubului Manna necesită 75 de puncte de fidelitate adunate. Atunci când atingi acest prag, vei fi admisă în cercul de clienți fiedli, unde poți beneficia de produse Manna exclusive, disponibile doar membrilor, precum și de alte facilități legate de un stil de viață sănătos și activ.
Ca membru al Clubului Manna, poți achiziționa anumite Manne în schimbul punctelor acumulate (pe pagina produselor disponibile în schimbul punctelor de fidelitate ale Clubului Manna) sau la un preț mult mai mic.
Cum poți valorifica un produs în puncte?
Poți realiza acest lucru pe pagina produselor disponibile în schimbul punctelor de fidelitate ale Clubului Manna.
Dacă dorești să achiziționezi un produs în schimbul punctelor aflat pe pagina produselor disponibile în schimbul punctelor de fidelitate ale Clubului Manna, atunci trebuie să lansezi o comandă de cel puțin 90 LEI (în afară de taxa de livrare). Pe această pagină, produsele nu sunt listate și sortate în funcție de preț, dar vei vedea în schimbul câtor puncte pot fi ale tale.
Cum poţi aduna puncte?
-
Îţi vom credita punctele în funcţie de produsele Manna pe care le-ai comandat. În magazinul online, vei vedea la produsele Manna alese, câte puncte îți vor îmbogăți profilul.
Completează-ți datele de profil ca să îți putem prezenta oferte mai bune, mai personalizate. Este o bucurie nespusă şi pentru noi să te putem surprinde de ziua ta de naștere! :)
Fii membră activă a comunităţii! Dacă evaluezi un produs Manna sau scrii comentarii la un produs sau la un articol de pe blog, îţi vom răsplăti activitatea cu puncte de fidelitate!
Răsfoiește cu încredere produsele Manna, iar pe paginile de produs vei vedea cât poți economisi utilizând punctele de fidelitate, din cadrul Clubului Manna. (Sau poate îți dorești să aduni mai multe puncte pe care să le valorifici la o achiziție mai mare? Este alegerea ta!)
Sub/lângă (în funcție de interfață: dispozitiv portabil sau desktop) butonul de coș, vei putea vedea cu cât mai ieftin poți achiziționa o Mannă, apăsând pe textul-link „Afișează
Important! Dacă achiziționezi Manne mai ieftin în cadrul unei promoții sau prin puncte de fidelitate, atunci nu vei mai primi puncte în cadrul Clubului Manna după achiziționarea produsului respectiv. Dar nu te întrista! Te rugăm să acorzi atenție ofertelor noastre speciale, deoarece se poate întâmpla ca pentru o singură Mannă să beneficiezi de puncte duble sau chiar triple!
La ce să fii deosebit de atentă?
-
Gestionează-ţi punctele economic, astfel vei putea beneficia de cele mai valoroase produse la preţuri incredibile! Atunci când adaugi un produs Manna în coş, poţi decide dacă doreşti să utilizezi punctele existente. Setarea se regăseşte lângă butonul de coş:
Pentru produsele Manna cumpărate cu reducere sau aflate la oferte, nu vom putea acorda puncte. Deşi ne-ar face plăcere să putem şi ne dorim să vă copleşim pe toţi cu cadouri şi reduceri fantastice, trebuie totuşi să menţinem calitatea fără compromisuri a produselor şi serviciilor Manna şi preţurile accesibile.
Ca să fie cel mai bine pentru Tine, am conceput sistemul astfel încât să decizi tu la achiziţie ce doreşti: Îţi economiseşti punctele pentru utilizare ulterioară sau profiţi de reducerile disponibile imediat?
Important: dacă pachetul/coletul tău este returnat la Expeditor sau soliciți anularea unei comenzi, punctele tale se vor pierde, nu ți se vor restitui, așadar alege cu grijă pe ce și când îți utilizezi punctele de fidelitate.
Îți răsplătim fidelitatea!
A trecut vremea bonusurilor exprimate în procente! Fiind membru al Clubului Manna, am dori să primești o atenție deosebită și mai multe beneficii. De aceea am înființat Clubul Manna, unde ai asigurată transparența ofertelor actuale.
Află mai multe