Întrebări frecvente

Găsești totul aici

-+

Condiţii de plată

    Toate preţurile afişate lângă produse conţin taxa pe valoare adăugată la cota de 19%. Preţul cosmeticelor naturale şi costul de transport pot fi achitate şi cu cardul bancar. Dacă optezi pentru livrare cu plata ramburs, va trebui să achiţi contravaloarea produselor, taxa de transport şi taxa de administrare ramburs la primire, în numerar, curierului.

    Imediat după achiziţie, vei primi informaţiile legate de achiziţie într-un e-mail care conţine numărul comenzii şi toate informaţiile importante.

    Important:
    factura proformă transmisă automat pe adresa ta de e-mail, va conține exact acele produse ce se vor afla și în coletul tău. Dacă îți doreai un produs anume și acesta nu se află afișat pe factura ta proformă, atunci acesta nu se va afla nici în coletul tău.
-+

Cât costă transportul?

    Livrare exclusiv pe teritoriul României

    1. GRATUITĂ pentru comenzile a căror valoare depășește 179 LEI
    - Livrarea se va face gratuit prin Curierat și va cuprinde și taxele pentru plata la livrare (ramburs).
    - Livrările se fac în termen de max. 72 ore (în cazul unei modficări a acestui termen, te vom contacta telefonic)

    2. GRATUITĂ pentru comenzile care conţin un set marcat/etichetat cu LIVRARE GRATUITĂ din cadrul anumitor seturi.
    - Livrarea se va face gratuit prin Curierat și va cuprinde și taxele pentru plata la livrare (ramburs).
    - Livrările se fac în termen de max. 72 ore (în cazul unei modficări a acestui termen, te vom contacta telefonic).

    3. Livrare în Țară prin Curierat cu 11,90 LEI cu TVA inclus pentru comenzile având o valoare între 100 LEI și 169,90 LEI
    - Taxele de curierat sunt fixe indiferent de greutatea coletului sau numărul produselor adăugate în coșul de cumpărături și va cuprinde și taxele pentru plata la livrare (ramburs) și sunt valabile pentru orice localitate din România.

    4. Livrare în Țară prin Curierat cu 17,90 LEI cu TVA inclus pentru comenzile având o valoare până în 99,90 LEI
    - Taxele de curierat sunt fixe indiferent de greutatea coletului sau numărul produselor adăugate în coșul de cumpărături și va cuprinde și taxele pentru plata la livrare (ramburs) și sunt valabile pentru orice localitate din România.

    În unele situaţii când NU este posibilă livrarea coletului prin curierat vă vom face o ofertă telefonică cu livrare alternativă.
    Livrările se fac numai pe teritoriul României.
-+

Ce modalităţi de plată pot alege?

    În prezent, poţi alege dintre următoarele modalităţi de plată, înainte de plasarea comenzii:

    Plata ramburs

    Dacă optezi pentru livrare cu plata ramburs, va trebui să achiţi contravaloarea produselor, taxa de transport şi taxa de administrare ramburs la primire, în numerar, Curierului.

    În caz de livrare cu plata ramburs, comenzile tale plasate până la ora 15 în zilele lucrătoare vor fi livrate în termen de 1 zile lucrătoare, cele plasate până la ora 15 vineri, vor fi livrate marţi în săptămâna următoare, iar cele plasate la sfârşit de săptămână vor fi livrate marți, cel târziu miercuri, în săptămâna următoare.

    Plata cu card bancar/card de credit

    În caz de plată cu card bancar, de pe pagina cu casa vei fi redirecţionată la pagina payu unde va fi efectuată plata. Dacă plata s-a efectuat cu succes, vei fi redirecţionată înapoi pe pagina noastră. Dacă plata nu s-a efectuat cu succes, vei fi redirecţionată pe pagina noastră şi poţi încerca din nou să efectuezi plata sau poţi solicita ajutor de la serviciul de clienţi.

    - Dacă plata intră până la ora 15:00 în zilele lucrătoare, vei primi coletul în 1 zile lucrătoare.
    - Dacă plata intră după ora 15:01 în zilele lucrătoare, putem expedia coletul în depozitul serviciului de curierat doar în a doua zi lucrătoare, iar tu îl vei primi în termen de 2 zile lucrătoare calculate din acel moment.
    - Dacă plata intră până la ora 15:00 vineri, coletul va fi livrat în ziua de luni a săptămânii următoare.
    - Dacă plata intră la sfârşit de săptămână, coletul va fi livrat în ziua de marți a săptămânii viitoare.

    Carduri de credit acceptate:
-+

Proprietarul site-ului

    Denumire persoană juridică: S.C. Giganet Line S.R.L.
    E-Mail: serviciuclienti(la)mannasapun(punct)ro
    Adresa sediu: Str. Pietroasa, nr. 11/2. loc. Odorheiu Secuiesc, Jud. Harghita, Cod: 535600, România
    Numărul de ordine în registrul comerțului: J19/101/2014
    Cod fiscal: RO32959075
-+

Unde trimit înapoi produsul(ele)?

    Te rugăm să returnezi produsul (produsele) la următoarea adresă:

    Denumire persoană juridică (Destinatar):
    S.C. Giganet Line S.R.L.
    Adresă livrare:
    Str. Bethlen Gábor, nr. 2, Loc.
    Odorheiu Secuiesc, Jud. Harghita, Cod: 535600, România
-+

Garanție 100% pentru fiecare Mannă

    Suntem încrezători că produsele noastre te vor mulțumi, astfel, îți oferim 100% garanția returnării banilor pentru fiecare Mannă în parte.

    Dacă dintr-un motiv oarecare nu vei fi complet mulțumită de produsul Manna comandat, returnează-ne ceea ce a mai rămas din acesta (cel puțin 30% din cantitatea inițial-oficială), în termen de 30 de zile de la data intrării în posesia coletului (conform codului de AWB din baza oficială de date a firmei de curierat), introducând în pachet o copie după factura cu care a fost achiziționat produsul și, opțional, separat, pe o foaie de hârtie separată, codul de identificare al comenzii, format din 16 cifre. Alături de copia facturii specifică numărul contului bancar unde se dorește rambursarea contravalorii întregului preț de achiziție (fără taxe de retur: costul de transport-retur se suportă de către client).

    Așadar, noi ne asumăm riscul, iar astfel tu te poți bucura liniștită și fără griji, de răsfățul vegan, natural, oferit de produsele noastre cosmetice.

    Important: Din raţiuni contabile

    - Dacă achiziționezi un set/pachet (de exemplu, dintre Soluții la pachet, Seturi de cadouri sau un Set de Crăciun etc.), atunci vei putea valida garanția numai pentru întregul set/pachet, nu doar pentru un anumit produs conținut în set.
    - Garanția de rambursare a banilor în termen de 30 de zile pentru produsele achiziţionate în cadrul unor oferte speciale, precum 3+1, transport gratuit, produse cadou cu limită de valoare, oferte speciale unice, etc. se acordă doar pentru returnarea tuturor produselor existente pe factură (inclusiv carnetul de vouchere, cadouri și mostre)
    - Garanția de rambursare a banilor în termen de 30 de zile nu se acordă în cazul voucherelor/cardurilor cadou, însă îți poți retrage dorința de a le deține în termen de 14 zile de la data achiziționării, dacă nu s-a început utilizarea voucherului/cadrului cadou.

    * Oferim garanția rambursării banilor doar pentru acele Manne care au fost achiziționate direct din magazinul online mannasapun.ro. În cazul în care produsele Manna au fost achiziționate din/prin alte surse, nu îți putem valida garanția. Îți mulțumim pentru înțelegere.

-+

Coletul meu nu a sosit. Ce ar trebui să fac?

    În primul rând, verificaţi statusul coletului dvs., folosind funcţia de urmărire colete a companiei GLS. Pentru a face acest lucru, introduceţi numărul coletului, pe care l-aţi obţinut de la expeditor – în cazul în care nu vi s-a comunicat, solicitaţi-l de la expeditor.

    În al doilea rând, căutaţi înştiinţarea pe care v-o lasă curierul GLS, în cazul în care nu este nimeni la adresă la prima încercare de livrare.

    Înştiintarea vă va informa unde este coletul dvs. – de exemplu, la un vecin sau într-un depozit GLS. Numărul coletului va fi de asemenea trecut pe înştiinţare, lucru care vă permite să folosiţi funcţia de urmărire colete. În cazul în care coletul dvs a fost expediat cu serviciul FlexDelivery, vi s-a trimis un e-mail de înştiinţare. Mesajul conţine informaţii despre statusul coletului dvs. şi un hyperlink către meniul Gestionare Livrare.

    În cazul în care sistemul de urmărire colete nu vă ajută, puteţi lua legătura cu noi, folosind formularul de contact sau puteţi apela linia noastră pentru destinatari la numărul de telefon +40 269 501 900 (*Linie de telefonie fixă. Veţi plăti conform tarifului furnizorului dvs. de telefonie.).

    Vom răspunde cu plăcere la întrebarea dvs. Numărul coletului ne este de ajutor, astfel că vă rugăm să vă informaţi cu privire la această referinţă.
-+

Cât costă transportul?

    0 lei – 99,9 = 17,9 lei
    100 lei – 169,9 = 11,9 lei
    179 lei – .... = 0 lei
-+

Cum să calculez în ce zi voi primi coletul?

    Dacă optezi pentru livrare cu plata ramburs:

    Dacă optezi pentru livrare cu plata ramburs, va trebui să achiţi contravaloarea produselor, taxa de transport şi taxa de administrare ramburs la primire, în numerar, curierului.
    • Dacă îţi finalizezi comanda până la ora 15:00 în zilele lucrătoare, vei primi coletul în 1 zile lucrătoare.
    • Dacă plasezi comanda după ora 15:01 în zilele lucrătoare, putem expedia coletul în depozitul serviciului de curierat doar în a doua zi lucrătoare, iar tu îl vei primi în termen de 2 zile lucrătoare calculate din acel moment.
    • Dacă ai finalizat comanda până la ora 15:00 vineri, coletul va fi livrat în ziua de luni a săptămânii următoare.
    • Dacă plasezi comanda la sfârşit de săptămână, coletul va fi livrat în ziua de marți a săptămânii viitoare.

    Dacă optezi pentru plata cu cardul bancar:

    • Dacă plata intră până la ora 15:00 în zilele lucrătoare, vei primi coletul în 1 zile lucrătoare.
    • Dacă plata intră după ora 15:01 în zilele lucrătoare,
    putem expedia coletul în depozitul serviciului de curierat doar în a doua zi lucrătoare, iar tu îl vei primi în termen de 1 zile lucrătoare calculate din acel moment.
    • Dacă plata intră până la ora 15:00 vineri, coletul va fi livrat în ziua de marţi a săptămânii următoare.
    • Dacă plata intră la sfârşit de săptămână, coletul va fi livrat în ziua de miercuri a săptămânii viitoare.
-+

La ce oră se livrează coletul?

    Coletul este livrat de curier la adresa de domiciliu sau la locul de muncă, de aceea recomandăm să indici o adresă de livrare la care poţi fi contactată în timpul zilei.
    În mod normal, curierul efectuează livrările între orele 8.00 şi 17.00, dar te poţi înţelege cu el şi dacă are posibilitatea, te ajută.
-+

Locuiesc în străinătate, pot efectua comenzi şi de aici?

    Expediem colete doar pe teritoriul României.

    Poţi comanda produsele noastre şi în următoarele ţări:
    În Ungaria, poţi comanda produsele de pe site-ul nostru web www.mannaszappan.hu
    În Germania şi Austria, poţi comanda produsele de pe site-ul nostru web www.mannaseife.de 
    În Anglia, poţi comanda produsele de pe site-ul nostru web www.mannasoap.uk
-+

Dacă aleg un produs la care văd eticheta transport gratuit, trebuie să plătesc pentru transportul altor produse?

    Dacă alegi un produs marcat cu eticheta transport gratuit, nu trebuie să plăteşti transportul nici pentru celelalte produse Manna, le expediem gratuit pe teritoriul României.
-+

Cum aflu unde se află coletul meu în acest moment?

    Prin intermediul funcţiei online de urmărire a coletelor, vă puteţi urmări coletul în orice moment. Vă rugăm să aveţi în vedere faptul că GLS foloseşte centre de distribuţie, astfel încât ruta de livrare poate să nu pară întotdeauna direct către dvs.

    Pentru a vedea unde se află coletul dvs. în acest moment, trebuie doar să introduceţi numărul de colet.

    Urmărire colete

    În cazul în care sistemul de urmărire colete nu vă ajută, puteţi lua legătura cu noi, folosind formularul de contact sau puteţi apela linia noastră pentru destinatari la numărul de telefon +40 269 501 900 (*Linie de telefonie fixă. Veţi plăti conform tarifului furnizorului dvs. de telefonie.).

-+

Ce opțiuni de plată am?

    La momentul actual poţi alege dintre următoarele modalităţi de plată:

    Plata la livrare

    Dacă alegi plata la livrare, vei plăti valoarea totală a comenzii și taxa de livrare în momentul livrării.

    Dacă alegi plata la livare, termenele de livrare sunt după cum urmează:

    • Comenzile plasate înainte de ora 15.00 vor fi livrate în 1 zile lucrătoare;

    • Comenzile plasate înainte de ora 15.00, în ziua de vineri, vor fi livrate săptămâna următoare, luni;

    • Comenzile plasate în weekend, sunt livrate săptămâna următoare, marţi.

     

-+

Când primesc comanda?

    Curierul poate livra pachetul acasă sau la locul de muncă, de aceea ar fi bine să furnizezi o adresă la care să te poată găsi în timpul zilei.

    In mod normal, firma de curierat va livra pachetul între orele 8.00 – 17.00, dar există şi posibilitatea să vă puneţi de acord asupra unei ore. Contactează-i şi te vor ajuta, în măsura în care se poate.
-+

Cum poți devenu membru Club Manna?

    Pentre a deveni membru al Clubului Manna trebuie acumulate 75 puncte. După acesta ești primit în cercul clienților fideli, unde poți achiziționa produse exlusive Manna, accesibile doar membrilor, dar și alte mărfuri de preț legate de un stil de viață natural și activ.
-+

Ce este Programul de fidelitate Club Manna?

    Vrem să-ţi mulţumim pentru fidelitatea şi interesul activ faţă de produsele Manna, de aceea am creat un programul de fidelitate nou şi revoluţionar. Cu ajutorul acestui program, poţi profita la maximum de reducerile acumulate şi vei avea mai multe opţiuni. Ai la dispoziţie mai multe modalităţi de a-ţi gestiona reducerile. Cu ajutorul lor, poţi obţine produse Manna la preţuri incredibil de avantajoase, şi vei putea cumpăra şi alte produse valoroase şi irezistibile pentru un stil de viaţă sănătos.
-+

Cum poţi aduna puncte?

    Îţi vom credita punctele în funcţie de produsele Manna pe care le-ai comandat. În magazinul online, vei vedea la produsele Manna alese, câte puncte îți vor îmbogăți profilul.

    Completează-ți datele de profil ca să îți putem prezenta oferte mai super, mai personalizate. Este o bucurie nespusă şi pentru noi să te putem surprinde de ziua ta de naștere! :)

    Fii membră activă a comunităţii! Dacă evaluezi un produs Manna sau scrii comentarii la un produs sau la un articol de pe blog, îţi vom răsplăti activitatea cu puncte de fidelitate!

    Răsfoiește cu încredere produsele Manna, iar pe paginile de produs vei vedea cât poți economisi utilizând punctele de fidelitate, din cadrul Clubului Manna. (Sau poate îți dorești să aduni mai multe puncte pe care să le valorifici la o achiziție mai mare? Este alegerea ta!)

    Sub/lângă (în funcție de interfață: dispozitiv portabil sau desktop) butonul de coș, vei putea vedea cu cât mai ieftin poți achiziționa o Mannă, apăsând pe textul-link „Afișează prețul cu puncte”:



    Important!
    • Punctele acumulate în urma comenzii recente, vor fi creditate în profilul tău Manna, doar după ce comanda va fi procesată și trimisă la firma de curierat.
    • Atunci când cumperi produse la preţ redus prin utilizarea punctelor sau în cadrul unor promoţii, nu vei primi puncte de fidelitate pentru cumpărarea produsului promoţional. Dar nu te întrista! Te rog să urmărești cu mare atenâie ofertele și promoțiile noastre, întrucât se poatr întâmpla ca pentru o singură Mannă să îți oferim un număr duplu sau poate chiar triplu de puncte de fidelitate!
-+

La ce să fii deosebit de atentă?

    Gestionează-ţi punctele economic, astfel vei putea beneficia de cele mai valoroase produse la preţuri incredibile! Atunci când adaugi un produs Manna în coş, poţi decide dacă doreşti să utilizezi punctele existente. Setarea se regăseşte lângă butonul de coş:



    Pentru produsele Manna cumpărate cu reducere sau aflate la oferte, nu vom putea acorda puncte. Deşi ne-ar face plăcere să putem şi ne dorim să vă copleşim pe toţi cu cadouri şi reduceri fantastice, trebuie totuşi să menţinem calitatea fără compromisuri a produselor şi serviciilor Manna şi preţurile accesibile.

    Ca să fie cel mai bine pentru tine, am conceput sistemul astfel încât să decizi tu la achiziţie ce doreşti: Îţi economiseşti punctele pentru utilizare ulterioară sau profiţi de reducerile disponibile imediat?

    Important: dacă pachetul/coletul tău este returnat la Expeditor sau soliciți anularea unei comenzi, punctele tale se vor pierde, nu ți se vor restitui, așadar alege cu grijă pe ce și când îți utilizezi punctele de fidelitate.
-+

Cum funcţionează Programul de fidelitate Club Manna?

    • Primeşti puncte după fiecare achiziţie. La finalul cumpărăturilor, poţi vedea valoarea totală a punctelor tale în coş.
    • Pentru a deveni membră a Clubului Manna, ai nevoie de 75 puncte. După ce le vei aduna, vei deveni membră a clubului de fidelitate unde sunt disponibile produse exclusiviste Manna şi alte bunătăţi necesare pentru un stil de viaţă sănătos şi activ, disponibile doar membrilor. Membrii Clubului Manna pot obţine anumite produse Manna la preţuri mult mai bune în schimbul punctelor adunate.

Îți răsplătim fidelitatea!

A trecut vremea bonusurilor exprimate în procente! Fiind membru al Clubului Manna, am dori să primești o atenție deosebită și mai multe beneficii. De aceea am înființat Clubul Manna, unde ai asigurată transparența ofertelor actuale.

Află mai multe