Întrebări frecvente

Găsești totul aici

-+

Ce modalităţi de plată pot alege?

    În prezent, poţi alege dintre următoarele modalităţi de plată la casă înainte de plasarea comenzii:

    Plata ramburs

    Dacă optezi pentru livrare cu plata ramburs, va trebui să achiţi contravaloarea produselor, taxa de transport şi taxa de administrare ramburs la primire, în numerar, curierului.

    În caz de livrare cu plata ramburs, comenzile tale plasate până la ora 15 în zilele lucrătoare vor fi livrate în termen de 1 zile lucrătoare, cele plasate până la ora 15 vineri vor fi livrate marţi în săptămâna următoare, iar cele plasate la sfârşit de săptămână vor fi livrate marți în săptămâna următoare.

    Plata cu card bancar/card de credit

    În caz de plată cu card bancar, de pe pagina cu casa vei fi redirecţionată la pagina payu unde va fi efectuată plata. Dacă plata s-a efectuat cu succes, vei fi redirecţionată înapoi pe pagina noastră. Dacă plata nu s-a efectuat cu succes, vei fi redirecţionată pe pagina noastră şi poţi încerca din nou să efectuezi plata sau poţi solicita ajutor de la serviciul de clienţi.
    • Dacă plata intră până la ora 15:00 în zilele lucrătoare, vei primi coletul în 1 zile lucrătoare.
    • Dacă plata intră după ora 15:01 în zilele lucrătoare, putem expedia coletul în depozitul serviciului de curierat doar în a doua zi lucrătoare, iar tu îl vei primi în termen de 2 zile lucrătoare calculate din acel moment.
    • Dacă plata intră până la ora 15:00 vineri, coletul va fi livrat în ziua de luni a săptămânii următoare.
    • Dacă plata intră la sfârşit de săptămână, coletul va fi livrat în ziua de marți a săptămânii viitoare.

-+

Condiţii de plată

    Toate preţurile afişate lângă produse conţin taxa pe valoare adăugată la cota de 19%. Preţul cosmeticelor naturale şi costul de transport pot fi achitate şi cu cardul bancar. Dacă optezi pentru livrare cu plata ramburs, va trebui să achiţi contravaloarea produselor, taxa de transport şi taxa de administrare ramburs la primire, în numerar, curierului.

    Imediat după achiziţie, vei primi informaţiile legate de achiziţie într-un e-mail care conţine numărul comenzii şi toate informaţiile importante.
-+

Proprietarul site-ului

    Vânzări: Giganet Line SRL
    E-Mail: serviciuclienti(la)mannasapun(punct)ro
    Adresa noastră: str. Pietroasa, nr 11/2
    Locație: 535600, Odorheiu Secuiesc, jud. Harghita, Romănia
    Numârul de ordine în registrul comerțului: J19/101/2014
    Cod fiscal: RO32959075
    Număr de telefon: +40745 13 23 33 (L-V 08:00-16:00)
-+

Care este adresa de ramburs?

    Te rugăm să returnezi produsul (produsele) la următoarea adresă:

    Vânzări: Giganet Line SRL
    E-Mail: serviciuclienti(la)mannasapun(punct)ro
    Adresa noastră: str. Bethlen Gábor, nr. 2
    Locație: 535600, Odorheiu Secuiesc, jud. Harghita, Romănia
    Număr de telefon: +40745 13 23 33 (L-V 08:00-16:00)
-+

Garanție 100%

    Nu avem îndoieli că produsele noastre te vor mulţumi, iar experienţa noastră va veni în ajutorul sănătăţii tale – de fapt, suntem atât de siguri încât îţi oferim garanţia că vei primi banii înapoi pentru oricare dintre produsele cumpărate. Dacă produsul nostru nu se conformează aşteptărilor tale, trebuie doar să ne returnezi ce a rămas din el (min. 30% din cantitatea inițială) în maxim 30 de zile de la data cumpărării (cumpărătorul suportă costurile de returnare). Foloseşte codul de referinţă al comenzii, compus din 16 caractere şi datele tale bancare şi o să te rambursăm cu contravaloarea comenzii (fară a include costurile de returnare).

    Pe scurt, te ferim de orice risc, iar tu te vei bucura în siguranţă de efectele benefice ale cosmeticelor tale 100% naturale.

    Important: Din raţiuni contabile…

    • Dacă achiziţionezi un pachet (de exemplu, un pachet-soluţie sau un pachet-cadou de Crăciun), garanţia acoperă toate produsele din pachet. Deoarece produsele pe care le conţine apar pe factură ca o singură intrare, poţi solicita rambursarea valorii întregului pachet, nu a fiecărui produs în parte.
    • Pentru produsele achiziţionate în cadrul unor oferte speciale, de genul 3+1, garanţia de ramburs în 30 de zile se aplică doar dacă returnezi toate cele 4 produse.
    • Garanţia de ramburs în 30 de zile nu se aplică pentru voucherele-cadou. Cu toate acestea, poţi anula un voucher și să fi rambursat în totalitate, în 14 zile de la efectuarea cumpărăturilor, dacă nu te-ai folosit de el încă.

    *Putem oferi garanţia rambursării banilor numai pentru produsele Manna care au fost cumpărate de pe manasapun.ro. Dacă ai cumpărat produsele de altundeva, nu beneficiezi de această garanţie. Îţi mulţumim pentru înţelegere.

-+

Coletul meu nu a sosit. Ce ar trebui să fac?

    În primul rând, verificaţi statusul coletului dvs., folosind funcţia de urmărire colete a companiei GLS. Pentru a face acest lucru, introduceţi numărul coletului, pe care l-aţi obţinut de la expeditor – în cazul în care nu vi s-a comunicat, solicitaţi-l de la expeditor.

    În al doilea rând, căutaţi înştiinţarea pe care v-o lasă curierul GLS, în cazul în care nu este nimeni la adresă la prima încercare de livrare.

    Înştiintarea vă va informa unde este coletul dvs. – de exemplu, la un vecin sau într-un depozit GLS. Numărul coletului va fi de asemenea trecut pe înştiinţare, lucru care vă permite să folosiţi funcţia de urmărire colete. În cazul în care coletul dvs a fost expediat cu serviciul FlexDelivery, vi s-a trimis un e-mail de înştiinţare. Mesajul conţine informaţii despre statusul coletului dvs. şi un hyperlink către meniul Gestionare Livrare.

    În cazul în care sistemul de urmărire colete nu vă ajută, puteţi lua legătura cu noi, folosind formularul de contact sau puteţi apela linia noastră pentru destinatari la numărul de telefon +40 269 501 900 (*Linie de telefonie fixă. Veţi plăti conform tarifului furnizorului dvs. de telefonie.).

    Vom răspunde cu plăcere la întrebarea dvs. Numărul coletului ne este de ajutor, astfel că vă rugăm să vă informaţi cu privire la această referinţă.
-+

Cât costă transportul?

    0 lei – 99,9 = 17,9 lei
    100 lei – 149,9 = 11,9 lei
    150 lei – .... = 0 lei
-+

Cum să calculez în ce zi voi primi coletul?

    Dacă optezi pentru livrare cu plata ramburs:

    Dacă optezi pentru livrare cu plata ramburs, va trebui să achiţi contravaloarea produselor, taxa de transport şi taxa de administrare ramburs la primire, în numerar, curierului.
    • Dacă îţi finalizezi comanda până la ora 15:00 în zilele lucrătoare, vei primi coletul în 1 zile lucrătoare.
    • Dacă plasezi comanda după ora 15:01 în zilele lucrătoare, putem expedia coletul în depozitul serviciului de curierat doar în a doua zi lucrătoare, iar tu îl vei primi în termen de 2 zile lucrătoare calculate din acel moment.
    • Dacă ai finalizat comanda până la ora 15:00 vineri, coletul va fi livrat în ziua de luni a săptămânii următoare.
    • Dacă plasezi comanda la sfârşit de săptămână, coletul va fi livrat în ziua de marți a săptămânii viitoare.

    Dacă optezi pentru plata cu cardul bancar:

    • Dacă plata intră până la ora 15:00 în zilele lucrătoare, vei primi coletul în 1 zile lucrătoare.
    • Dacă plata intră după ora 15:01 în zilele lucrătoare,
    putem expedia coletul în depozitul serviciului de curierat doar în a doua zi lucrătoare, iar tu îl vei primi în termen de 1 zile lucrătoare calculate din acel moment.
    • Dacă plata intră până la ora 15:00 vineri, coletul va fi livrat în ziua de marţi a săptămânii următoare.
    • Dacă plata intră la sfârşit de săptămână, coletul va fi livrat în ziua de miercuri a săptămânii viitoare.
-+

La ce oră se livrează coletul?

    Coletul este livrat de curier la adresa de domiciliu sau la locul de muncă, de aceea recomandăm să indici o adresă de livrare la care poţi fi contactată în timpul zilei.
    În mod normal, curierul efectuează livrările între orele 8.00 şi 17.00, dar te poţi înţelege cu el şi dacă are posibilitatea, te ajută.
-+

Locuiesc în străinătate, pot efectua comenzi şi de aici?

    Expediem colete doar pe teritoriul României.

    Poţi comanda produsele noastre şi în următoarele ţări:
    În Ungaria, poţi comanda produsele de pe site-ul nostru web www.mannaszappan.hu
    În Germania şi Austria, poţi comanda produsele de pe site-ul nostru web www.mannaseife.de 
    În Anglia, poţi comanda produsele de pe site-ul nostru web www.mannasoap.uk
-+

Dacă aleg un produs la care văd eticheta transport gratuit, trebuie să plătesc pentru transportul altor produse?

    Dacă alegi un produs marcat cu eticheta transport gratuit, nu trebuie să plăteşti transportul nici pentru celelalte produse Manna, le expediem gratuit pe teritoriul României.
-+

Cum aflu unde se află coletul meu în acest moment?

    Prin intermediul funcţiei online de urmărire a coletelor, vă puteţi urmări coletul în orice moment. Vă rugăm să aveţi în vedere faptul că GLS foloseşte centre de distribuţie, astfel încât ruta de livrare poate să nu pară întotdeauna direct către dvs.

    Pentru a vedea unde se află coletul dvs. în acest moment, trebuie doar să introduceţi numărul de colet.

    Urmărire colete

    În cazul în care sistemul de urmărire colete nu vă ajută, puteţi lua legătura cu noi, folosind formularul de contact sau puteţi apela linia noastră pentru destinatari la numărul de telefon +40 269 501 900 (*Linie de telefonie fixă. Veţi plăti conform tarifului furnizorului dvs. de telefonie.).

-+

Ce opțiuni de plată am?

    La momentul actual poţi alege dintre următoarele modalităţi de plată:

    Plata la livrare

    Dacă alegi plata la livrare, vei plăti valoarea totală a comenzii și taxa de livrare în momentul livrării.

    Dacă alegi plata la livare, termenele de livrare sunt după cum urmează:

    • Comenzile plasate înainte de ora 15.00 vor fi livrate în 1 zile lucrătoare;

    • Comenzile plasate înainte de ora 15.00, în ziua de vineri, vor fi livrate săptămâna următoare, marţi;

    • Comenzile plasate în weekend, sunt livrate săptămâna următoare, marţi.

     

-+

Când primesc comanda?

    Curierul poate livra pachetul acasă sau la locul de muncă, de aceea ar fi bine să furnizezi o adresă la care să te poată găsi în timpul zilei.

    In mod normal, firma de curierat va livra pachetul între orele 8.00 – 17.00, dar există şi posibilitatea să vă puneţi de acord asupra unei ore. Contactează-i şi te vor ajuta, în măsura în care se poate.
-+

Cum poți devenu membru Club Manna?

    Pentre a deveni membru al Clubului Manna trebuie acumulate 75 puncte. După acesta ești primit în cercul clienților fideli, unde poți achiziționa produse exlusive Manna, accesibile doar membrilor, dar și alte mărfuri de preț legate de un stil de viață natural și activ.
-+

Ce este Programul de fidelitate Club Manna?

    Vrem să-ţi mulţumim pentru fidelitatea şi interesul activ faţă de produsele Manna, de aceea am creat un programul de fidelitate nou şi revoluţionar. Cu ajutorul acestui program, poţi profita la maximum de reducerile acumulate şi vei avea mai multe opţiuni. Ai la dispoziţie mai multe modalităţi de a-ţi gestiona reducerile. Cu ajutorul lor, poţi obţine produse Manna la preţuri incredibil de avantajoase, şi vei putea cumpăra şi alte produse valoroase şi irezistibile pentru un stil de viaţă sănătos.
-+

Cum poţi aduna puncte?

    Îţi vom credita punctele în funcţie de produsele Manna pe care le-ai comandat. Pe paginile produselor poţi vedea câte puncte intră în buzunarul tău prin comandarea produsului respectiv. Punctele acumulate în urma comenzii recente, vor fi creditate în profilul tău Manna, doar după ce comanda va fi procesată și trimisă la firma de curierat. Important! Când cumperi produse la preţ redus prin utilizarea punctelor sau în cadrul unor promoţii, nu vei primi puncte Club Manna pentru cumpărarea produsului promoţional. Urmăreşte ofertele speciale, e posibil să primeşti puncte duble sau chiar triple pentru anumite produse Manna.

    Completează datele de profil ca să te putem bucura cu oferte şi mai super şi mai personalizate. Este o bucurie nespusă şi pentru noi să te putem surprinde de ziua ta sau să trimitem copiilor tăi cel mai nou produs Manna 100% fără chimicale, dedicat copiilor.
    Fii membră activă a comunităţii! Dacă evaluezi un produs Manna sau scrii comentarii la un produs sau articol de blog, îţi vom răsplăti activitatea cu puncte în webshop.
-+

La ce să fii deosebit de atentă?

    • Gestionează-ţi punctele economic, astfel vei putea pune mâna pe cele mai valoroase produse la preţuri incredibile! Când adaugi un produs Manna în coş, poţi decide dacă doreşti să utilizezi punctele existente. Setarea se regăseşte sub butonul de coş:

    • Pentru produsele Manna cumpărate cu reducere nu vom putea acorda puncte. Deşi ne-ar face plăcere să putem şi ne dorim să vă copleşim pe toţi cu cadouri şi reduceri fantastice, trebuie totuşi să menţinem calitatea fără compromisuri a produselor şi serviciilor Manna şi preţurile accesibile.

    • Ca să fie cel mai bine pentru tine, am conceput sistemul astfel încât să decizi tu la achiziţie ce doreşti: Îţi economiseşti punctele pentru utilizare ulterioară sau profiţi de reducerile disponibile imediat?
-+

Cum funcţionează Programul de fidelitate Club Manna?

    • Primeşti puncte după fiecare achiziţie. La finalul cumpărăturilor, poţi vedea valoarea totală a punctelor tale în coş.
    • Pentru a deveni membră a Clubului Manna, ai nevoie de 75 puncte. După ce le vei aduna, vei deveni membră a clubului de fidelitate unde sunt disponibile produse exclusiviste Manna şi alte bunătăţi necesare pentru un stil de viaţă sănătos şi activ, disponibile doar membrilor. Membrii Clubului Manna pot obţine anumite produse Manna la preţuri mult mai bune în schimbul punctelor adunate.