Întrebări privind livrarea

-+

Coletul meu nu a sosit. Ce ar trebui să fac?

În primul rând, verificaţi statusul coletului dvs., folosind funcţia de urmărire colete a companiei GLS. Pentru a face acest lucru, introduceţi numărul coletului, pe care l-aţi obţinut de la expeditor – în cazul în care nu vi s-a comunicat, solicitaţi-l de la expeditor.

În al doilea rând, căutaţi înştiinţarea pe care v-o lasă curierul GLS, în cazul în care nu este nimeni la adresă la prima încercare de livrare.

Înştiintarea vă va informa unde este coletul dvs. – de exemplu, la un vecin sau într-un depozit GLS. Numărul coletului va fi de asemenea trecut pe înştiinţare, lucru care vă permite să folosiţi funcţia de urmărire colete. În cazul în care coletul dvs a fost expediat cu serviciul FlexDelivery, vi s-a trimis un e-mail de înştiinţare. Mesajul conţine informaţii despre statusul coletului dvs. şi un hyperlink către meniul Gestionare Livrare.

În cazul în care sistemul de urmărire colete nu vă ajută, puteţi lua legătura cu noi, folosind formularul de contact sau puteţi apela linia noastră pentru destinatari la numărul de telefon +40 269 501 900 (*Linie de telefonie fixă. Veţi plăti conform tarifului furnizorului dvs. de telefonie.).

Vom răspunde cu plăcere la întrebarea dvs. Numărul coletului ne este de ajutor, astfel că vă rugăm să vă informaţi cu privire la această referinţă.
-+

Cât costă transportul?

0 lei – 99,9 = 17,9 lei
100 lei – 169,9 = 11,9 lei
179 lei – .... = 0 lei
-+

Cum să calculez în ce zi voi primi coletul?

Dacă optezi pentru livrare cu plata ramburs:

Dacă optezi pentru livrare cu plata ramburs, va trebui să achiţi contravaloarea produselor, taxa de transport şi taxa de administrare ramburs la primire, în numerar, curierului.
  • Dacă îţi finalizezi comanda până la ora 15:00 în zilele lucrătoare, vei primi coletul în 1 zile lucrătoare.
  • Dacă plasezi comanda după ora 15:01 în zilele lucrătoare, putem expedia coletul în depozitul serviciului de curierat doar în a doua zi lucrătoare, iar tu îl vei primi în termen de 2 zile lucrătoare calculate din acel moment.
  • Dacă ai finalizat comanda până la ora 15:00 vineri, coletul va fi livrat în ziua de luni a săptămânii următoare.
  • Dacă plasezi comanda la sfârşit de săptămână, coletul va fi livrat în ziua de marți a săptămânii viitoare.

Dacă optezi pentru plata cu cardul bancar:

  • Dacă plata intră până la ora 15:00 în zilele lucrătoare, vei primi coletul în 1 zile lucrătoare.
  • Dacă plata intră după ora 15:01 în zilele lucrătoare,
putem expedia coletul în depozitul serviciului de curierat doar în a doua zi lucrătoare, iar tu îl vei primi în termen de 1 zile lucrătoare calculate din acel moment.
  • Dacă plata intră până la ora 15:00 vineri, coletul va fi livrat în ziua de marţi a săptămânii următoare.
  • Dacă plata intră la sfârşit de săptămână, coletul va fi livrat în ziua de miercuri a săptămânii viitoare.
-+

La ce oră se livrează coletul?

Coletul este livrat de curier la adresa de domiciliu sau la locul de muncă, de aceea recomandăm să indici o adresă de livrare la care poţi fi contactată în timpul zilei.
În mod normal, curierul efectuează livrările între orele 8.00 şi 17.00, dar te poţi înţelege cu el şi dacă are posibilitatea, te ajută.
-+

Locuiesc în străinătate, pot efectua comenzi şi de aici?

Expediem colete doar pe teritoriul României.

Poţi comanda produsele noastre şi în următoarele ţări:
În Ungaria, poţi comanda produsele de pe site-ul nostru web www.mannaszappan.hu
În Germania şi Austria, poţi comanda produsele de pe site-ul nostru web www.mannaseife.de 
În Anglia, poţi comanda produsele de pe site-ul nostru web www.mannasoap.uk
-+

Dacă aleg un produs la care văd eticheta transport gratuit, trebuie să plătesc pentru transportul altor produse?

Dacă alegi un produs marcat cu eticheta transport gratuit, nu trebuie să plăteşti transportul nici pentru celelalte produse Manna, le expediem gratuit pe teritoriul României.
-+

Cum aflu unde se află coletul meu în acest moment?

Prin intermediul funcţiei online de urmărire a coletelor, vă puteţi urmări coletul în orice moment. Vă rugăm să aveţi în vedere faptul că GLS foloseşte centre de distribuţie, astfel încât ruta de livrare poate să nu pară întotdeauna direct către dvs.

Pentru a vedea unde se află coletul dvs. în acest moment, trebuie doar să introduceţi numărul de colet.

Urmărire colete

În cazul în care sistemul de urmărire colete nu vă ajută, puteţi lua legătura cu noi, folosind formularul de contact sau puteţi apela linia noastră pentru destinatari la numărul de telefon +40 269 501 900 (*Linie de telefonie fixă. Veţi plăti conform tarifului furnizorului dvs. de telefonie.).

-+

Ce opțiuni de plată am?

La momentul actual poţi alege dintre următoarele modalităţi de plată:

Plata la livrare

Dacă alegi plata la livrare, vei plăti valoarea totală a comenzii și taxa de livrare în momentul livrării.

Dacă alegi plata la livare, termenele de livrare sunt după cum urmează:

  • Comenzile plasate înainte de ora 15.00 vor fi livrate în 1 zile lucrătoare;

  • Comenzile plasate înainte de ora 15.00, în ziua de vineri, vor fi livrate săptămâna următoare, luni;

  • Comenzile plasate în weekend, sunt livrate săptămâna următoare, marţi.

 

-+

Când primesc comanda?

Curierul poate livra pachetul acasă sau la locul de muncă, de aceea ar fi bine să furnizezi o adresă la care să te poată găsi în timpul zilei.

In mod normal, firma de curierat va livra pachetul între orele 8.00 – 17.00, dar există şi posibilitatea să vă puneţi de acord asupra unei ore. Contactează-i şi te vor ajuta, în măsura în care se poate.

Îți răsplătim fidelitatea!

A trecut vremea bonusurilor exprimate în procente! Fiind membru al Clubului Manna, am dori să primești o atenție deosebită și mai multe beneficii. De aceea am înființat Clubul Manna, unde ai asigurată transparența ofertelor actuale.

Află mai multe