Super-leguma din farfuria ta: efectul miraculos al broccoli!
super-leguma din farfuria ta: efectul miraculos al broccoli!

Super-leguma din farfuria ta: efectul miraculos al broccoli!



Datorită culorii verzi pătrunzătoare are un efect revigorant, înviorător chiar și la vedere, iar mulțumită ingredientelor sale bogate este un adevărat susținător al frumuseții și al sănătății. Să vedem efectele minunate ale acestei specialități legumicole!

Știai că broccoli este cea mai sănătoasă legumă? Desigur, tipul de varză considerată de mulți în copilărie a fi leguma „nu-mi place”, este unul dintre elixirurile cele mai complexe și mai eficiente, care ajută la readucerea corpului în formă maximă. Nu întâmplător este oferit atât de mult copiilor şi adulţilor, pregătit la aburi sau copt, pentru că, pe lângă efectele sale benefice este ușor să te îndrăgostești și de gustul său specific. Dacă nu ai fost un fan prea mare al broccoli până în prezent, atunci citind următorul scurt rezumat, s-ar putea ca și tu să devii în scurt timp membru al entuziastei tabere de consumatori convinși de broccoli!

Unul dintre secretele broccoli este că această legumă conține substanțe nutritive într-o formă extrem de digerabilă, astfel nu încarcă sau îngreunează sistemul digestiv.

Dacă dorești să cuantifici sau să urmărești cantitatea de nutrienți consumați, atunci trebuie să știi că 100 g de broccoli fiert conține 20-30 kcal sau 90-120 kJ energie. Conținumul său de grăsimi este de numai 0,2 g, carbohidratul digerabil este de 2 g, proteina este de 2-3 g și conține 3-4 g de fibră vegetală. Multe molecule benefice, și nimic rău sau inutil: o hrană ideală, cu valoare completă.

Dar motivul real pentru care este considerat a fi o adevărată superlegumă, nu este altceva decât conținutul foarte ridicat de minerale. Conține potasiu, magneziu, sodiu, fier, zinc și fosfor, dar este bogat și în flavonoide din plante. Efectul de îngrijire a sănătăţii poate fi maximizat atunci când leguma este consumată crudă. Atunci poți beneficia și de vitaminele B1, B2, B6 și E, precum și de caroten, care este provitamina vitaminei A.

Broccoli poate fi cu ușurință integrat în viața ta de zi cu zi, este suficient dacă devii puțin creativă și, să zicem că, alături de paste nu vei servi sos de roșii, ci de broccoli. Îți voi prezenta o rețetă rapidă și ușoară, ideală de realizat într-o seară precedată de o zi aglomerată din timpul săptămânii, atunci când doreși să gătești o cină rapidă în 15 minute, dar în același timp delicioasă și sănătosă.

Paste vegane cu broccoli

Ingrediente: 600 g de broccoli, 300 g de paste vegane (cele mai bune fiind din grâu integral), sare, 100 g semințe de floarea soarelui, 4 linguri de ulei de cocos, cimbru uscat, busuioc uscat, piper (dacă este posibil proaspăt măcinat).

În primul rând, spală cu atenție buchetele de broccoli, dar poți chiar să le și înmoi timp de câteva minute în apă, pentru ca să dispară orice urme de toxine ori insecte. Poți păstra liniștită și câțiva centimetri din tulpina lor, deoarece și aceasta este bogată într-o multitudine de vitamine, dar nu în ultimul rând, redă un gust minunat, mâncării. Conform instrucțiunilor aflate pe ambalaj, fierbe pastele în apă sărată, amestecând în apă câteva picături de ulei de măsline, apoi strecură-le. Între timp, prăjește semințele de floarea soarelui într-o tigaie uscată, dar este de asemenea perfect și dacă le introduci timp de 6-7 minute într-un cuptor fierbinte, doar fii atentă să nu se ardă. Dacă ești gata cu acestea, pune semințele deoparte și încălzește un pic în tigaie uleiul de cocos, apoi adaugă broccoli și toarnă peste acesta o cană de apă. Acoperă totul cu un capac și lasă totul în aburi, până când devine crocant, apoi adaugă condimentele și la final, amestecă-l cu pastele. Pentru a încorona aromele, presară peste semințele prăjite de floarea soarelui. Dacă dorești o aromă și mai bogată, poți să presari și puțin cașcaval vegan ras. Poftă bună!

În cele din urmă, să-ți dau și un mic sfat de înfrumusețare cu broccoli, pentru ca tu să te bucuri de fiecare formă și efect al acestei super-legume.

Dacă dorești ca și tenul tău să beneficiaze de acest torent de vitamine din broccoli, atunci amestecă cu blenderul 3 buchete mijlocii de broccoli până ce devin o pastă și amestecă o lingură de ulei de măsline. Apoi, spală-te pe față cu săpunul COCO sare de la Manna. Urmează să întinzi pe fața ta, compoziția-mască de broccoli. Las-o să acționeze timp de 10-15 minute, apoi clătește bine fața. Nu te speria, această mască verde cu aspect ciudat, datorită conținutului de vitamine A și E a broccoli, îți va fermeca pielea, aceasta devenind moale și catifelată. În cele din urmă, aplică pe față crema pentru față Manna care conține acid hialuronic, iar apoi, pentru extra-răsfăț, masează pe pielea feței tale 5 picături de Elixir de Lux pentru față Manna. Nu numai că oferă o senzație de hidratare, dar îți poate reduce și ridurile fine.

Ți-a plăcut acest articol? Distribuie-l către prietenii tăi ca să-l poată citi și ei

Comentarii

Te rugăm să te conectezi, pentru a comenta Te poți conecta aici

Îți răsplătim fidelitatea!

A trecut vremea bonusurilor exprimate în procente! Fiind membru al Clubului Manna, am dori să primești o atenție deosebită și mai multe beneficii. De aceea am înființat Clubul Manna, unde ai asigurată transparența ofertelor actuale.

Află mai multe