Cu siguranță nu reprezintă o noutate pentru tine, faptul că un produs cosmetic ambalat într-un mod deosebit, cu gust, este mai impresionant. Cu toate acestea, un ambalaj realizat în mod responsabil și de calitate este capabil de și mai multe: îți transmite un mesaj personal.
Spre exemplu, ambalajul unui săpun nu ar trebui să aibă ca scop doar emiterea mesajului de protecție și igienă corporală, sau de a „striga” cumpărătorului încrezător: „cumpără-mă”.
Poate cea mai importantă, îndatorire a sa (poate chiar și misiunea sa) este să vorbească de la sine despre valorile de bază ale mărcii, cum ar fi protecția mediului și spiritul ecologic.
Culorile și motivele transmit un mesaj
Culorile pot influența fundamental deciziile noastre atunci când achiziționăm ceva, astfel încât, designerii de ambalaje din întreaga lume se folosesc de acestea în mod conștient și bine gândit. Spre exemplu, ambalajul de culoare albastră poate sugera liniște, încredere, roșul pasiune, emoție, galbenul relaxare, bucurie, rozul feminitate cochetă - iar verdele naturalețe.În mod ideal, însă, aparența externă nu numai că îndeplinește valorile interne, ci duce și la reflecții suplimentare, creându-se aproape un dialog.
De exemplu, pe noul ambalaj al săpunurilor Manna, mai ecologic, am „citat” cele mai frumoase modele ale naturii (motive florale, motive damasc), care, mulțumită imaginii recreate, redau ciclul vieții în sine și renașterea.
Culorile în sine transmit un mesaj aparte: ambalajul Săpunului demachiant white satin pentru curățarea feței este de culoarea argilei satinate, ornat fiind cu motive florale albe. Delicat și aerat, la fel ca săpunul în sine, care este cel mai bun prieten al pielii uscate și sensibile.
Alegerea materialului de ambalare reprezintă, de asemenea, tot un mesaj important
Dacă nuanța ambalajului ți-a acaparat atenția și ți-a stârnit sentimente și emoții, atunci materialul din care este confecționat poate pune punctul pe „i”. Respectiv datorită modului și din ce anume este realizat.
La Manna, nu doar săpunurile sunt realizate manual, ci și ambalajul în sine.
Colegii mei împachetează săpunurile în hârtie cu mare grijă și atenție, astfel încât poți fi sigură că săpunurile Manna sunt atinse de munca artizanală chiar și la acest nivel.
Astfel, filozofia noastră fără chimicale și natural, se reflectă perfect și prin ambalaje: ambalăm săpunurile exclusiv în hârtie ecologică - și evident realizăm acest lucru, manual.
(Poți citi și în acest articol despre Filosofia Manna, unde am prezentat acele 10 motive pentru care merită să folosești Manna. Dacă ești interesată de povestea din spatele reînnoirii ambalajelor de săpun, atunci apasă aici pentru articolul nostru.)
Dacă este Crăciun, atunci se împachetează cadouri...
Odată cu apropierea Sărbătorilor, problema ambalajelor devine deosebit de actuală.
Probabil că este inutil să spun, un cadou personalizat, plin de semnificație, nu trebuie să fie învelit în celofan, plastic sau alte ambalaje mai puțin ecologice pentru ca destinatarul să se poată bucura de el. Hârtia reciclată poate ambala un cadou la fel de frumos și elegant precum orice alt ambalaj tradițional din plastic „plin cu motive de sărbătoare” - și astfel vei produce și mai puține deșeuri de sărbători.
Frumoasa noastră cutie de cadouri Manna reprezintă este o alegere bună în acest sens, dar și pentru că poate ascunde în mod elegant până la 4 săpunuri Manna (iar variantele de împachetat sunt infinite).
Totodată este confecționată din hârtie, astfel încât să poți înlocui folia din plastic. Iar după desfacerea cadoului, garantat că nu va arunca nimeni această cutie elegantă.
Ție care ambalaj de săpun natural Manna îți place cel mai mult? Mă interesează părerea ta, aruncă o privire printre săpunurile Manna și scrie-mi!
Comentarii
Te rugăm să te conectezi, pentru a comenta