5 sfaturi practice pentru prevenirea bolilor de toamnă!
5 sfaturi practice pentru prevenirea bolilor de toamnă!

5 sfaturi practice pentru prevenirea bolilor de toamnă!



Unul dintre cele mai importante aspecte de care te poți îngriji în timpul toamnei este stimularea sistemului imunitar. Acest fapt reprezintă o activitate interesantă și în același timp plăcută, ce îți va întări incredibil organismul și îl va transforma într-unul rezistent la boli.

În aceste luni cu vreme schimbătoare, bolile ne pot ajunge cu ușurință din urmă, chiar și atunci dacă în mod normal nu suntem predispuși la îmbolnăvire. Motivul este simplu: vremea devine mai rece, mai pătrunzătoare, stocul de vitamine ale organismului, acumulate pe timpul verii, începe să se epuizeze, iar pielea noastră este atinsă de mai puțin soare. Nu este de mirare că sistemul nostru imunitar trebuie să muncească din greu pentru a rămâne în formă și a fi energizat. Vestea bună este că există lucruri pe care le poți face pentru a-ți ajuta corpul și cu puțină atenție poți stimula eliberarea de energii extraordinare.

Următoarele practici te vor susține împotriva bolilor de toamnă:

Uleiuri esențiale

În sezonul răcelilor și al gripei un aspect extrem de important devin căile respiratorii, cărora nu avem voie să le permitem uscarea. Prin pierderea umidității din mucoase, agenții patogeni devin mai ușor aderenți și se înmulțesc, ceea ce poate duce la îmbolnăvire. Îți sugerez ca, atunci când ai la dispoziție câteva ore de odihnă, să pui în funcțiune dispozitivul de vaporizare (cum ar fi, spre exemplu, difuzorul Manna cu ultrasunete), la care să adaugi apă și 4-5 picături de ulei esențial Manna 100% pur de eucalipt și 4-5 picături de ulei esențial Manna 100% pur din arbore de ceai. Pe lângă proprietățile fabuloase ale uleiurilor esențiale, dispozitivul de vaporizare va spori și nivelul de umiditate al aerului, permițând reechilibrarea mucoasei tale.


Ceaiuri din plante

O cantitate potrivită de lichid cald, în special atunci când se prepară pe bază de plante medicinale, reprezintă o alegere desăvârșită pentru sistemul tău imunitar. Recomand în special ceaiul de măceșe, datorită conținutului său extrem de bogat în vitamina C, iar în cazul apariției primelor simptome ale răcelii sau gripei, ceaiul de merișoare îți poate ameliora simptomele. În cazul răcelilor recomand ceaiurile de mușețel sau cardamom cu scorțișoară. Indiferent de ceaiul pe care îl alegi, există un ingredient care poate stimula și mai intens imunitatea, iar acesta nu este altul decât ghimbirul. Efectul său antiinflamator este redat cel mai optim, atunci când este proaspăt răzuit în ceaiul tău fierbinte. Poți consuma și bucățelele de plantă, rămase pe fundul cănii.


Mișcare în aer liber

Probabil că pe timpul vremii mai răcoroase și ploioase, nu îți dorești altceva decât să te ghemuiești pe canapea, dar totuși, nu-ți petrece astfel tot sfârșitul de săptămână. Îmbracă-te bine și ieși în aer liber să faci mișcare. Multe boli de toamnă ne invadează viețile, tocmai pentru că petrecem perioade mai lungi de timp în spații închise, alături de alte persoane, unde aerul își pierde cantitatea optimă de oxigen și bacteriile inevitabil se înmulțesc. Caută un parc unde poți parcurge o plimbare minunată sau eventual, poți începe să te deplasezi cu bicicleta la serviciu. Exercitiul fizic crește ritmul cardiac, întărește inima și face sistemul imunitar mai rezistent.


Reducerea nivelului de stres

Am lăsat la final cel mai mare inamic al sistemului imunitar, care nu este altceva decât stresul. Din păcate, vitaminele și alimentația sănătoasă nu au efectul benefic corespunzător, atunci când suferim de stres, cu impact asupra stomacului nostru, iar din cauza tensiunii dormim cu neliniște. Soluția constă în crearea conștientă a unui „timp pentru mine”. Este important să găsești o jumătate de oră în fiecare zi, care să fie doar a ta. Lasă-ți grijile în afara ușii și fă o baie lungă, relaxantă, pentru a te calma și destinde. Încearcă noile bile de baie Manna, sunt sigură că parfumul lor minunat îți vor încânta simțurile! După o astfel de sesiune, stresul se va disipa și te va cuprinde o stare pozitivă de spirit, o liniște profundă, ce va avea un efect benefic asupra sistemului tău imunitar.

Ți-a plăcut acest articol? Distribuie-l către prietenii tăi ca să-l poată citi și ei

  • 7+1 lucruri la care poți folosi ghimbirul - blog

    7+1 lucruri la care poți folosi ghimbirul

    O plantă antică ce reprezintă o vestă de salvare pentru corp. Printre efectele vindecătoare ale ghimbirului se numără multe, de la vindecarea bolilor și până la îmbunătățirea stării generale de spirit. Îți arăt de ce este indicat să îl ai întotdeauna în acasă.

    Vizualizează
  • iată cu faci pâine cu casă integrală! - blog

    Iată cu faci pâine cu casă integrală!

    Secretul realizării unei pâini în casă, constă din detalii, în special dacă își dorești să realizezi o versiune cu adevărat sănătoasă, fără aproape de nici unele. Iată rețeta de pâine pe care o poți consuma în siguranță, alături de orice alergie sau intoleranță alimentară.

    Vizualizează
  • murături de casă - iată cum le prepari! - blog

    Murături de casă - iată cum le prepari!

    Toată lumea își amintește de murăturile din copilărie, de borcanele minunat aliniate pe raftul din cămara bunicii, ascunzând arome cerești și intensificând savoarea chiar și celei mai simple mâncări.

    Vizualizează

Comentarii

Te rugăm să te conectezi, pentru a comenta Te poți conecta aici

Îți răsplătim fidelitatea!

A trecut vremea bonusurilor exprimate în procente! Fiind membru al Clubului Manna, am dori să primești o atenție deosebită și mai multe beneficii. De aceea am înființat Clubul Manna, unde ai asigurată transparența ofertelor actuale.

Află mai multe