Coletul meu nu a sosit. Ce ar trebui să fac?

În primul rând, verificaţi statusul coletului dvs., folosind funcţia de urmărire colete a companiei GLS. Pentru a face acest lucru, introduceţi numărul coletului, pe care l-aţi obţinut de la expeditor – în cazul în care nu vi s-a comunicat, solicitaţi-l de la expeditor.

În al doilea rând, căutaţi înştiinţarea pe care v-o lasă curierul GLS, în cazul în care nu este nimeni la adresă la prima încercare de livrare.

Înştiintarea vă va informa unde este coletul dvs. – de exemplu, la un vecin sau într-un depozit GLS. Numărul coletului va fi de asemenea trecut pe înştiinţare, lucru care vă permite să folosiţi funcţia de urmărire colete. În cazul în care coletul dvs a fost expediat cu serviciul FlexDelivery, vi s-a trimis un e-mail de înştiinţare. Mesajul conţine informaţii despre statusul coletului dvs. şi un hyperlink către meniul Gestionare Livrare.

În cazul în care sistemul de urmărire colete nu vă ajută, puteţi lua legătura cu noi, folosind formularul de contact sau puteţi apela linia noastră pentru destinatari la numărul de telefon +40 269 501 900 (*Linie de telefonie fixă. Veţi plăti conform tarifului furnizorului dvs. de telefonie.).

Vom răspunde cu plăcere la întrebarea dvs. Numărul coletului ne este de ajutor, astfel că vă rugăm să vă informaţi cu privire la această referinţă.