Coletul meu nu a sosit. Ce ar trebui să fac?

În primul rând, verificaţi statusul coletului dvs., folosind funcţia de urmărire colete a companiei PACKETA. Pentru a face acest lucru, introduceţi numărul coletului, pe care l-aţi obţinut de la expeditor – în cazul în care nu vi s-a comunicat, solicitaţi-l de la expeditor.

În al doilea rând, căutaţi înştiinţarea pe care v-o lasă curierul PACKETA, în cazul în care nu este nimeni la adresă la prima încercare de livrare.

Înştiintarea vă va informa unde este coletul dvs. – de exemplu, la un vecin sau într-un depozit PACKETA. Numărul coletului va fi de asemenea trecut pe înştiinţare, lucru care vă permite să folosiţi funcţia de urmărire colete. În cazul în care coletul dvs a fost expediat cu serviciul FlexDelivery, vi s-a trimis un e-mail de înştiinţare. Mesajul conţine informaţii despre statusul coletului dvs. şi un hyperlink către meniul Gestionare Livrare.